Op naar Peru!

26 augustus 2016 - Oegstgeest, Nederland

Op 12 september 2016 ga ik naar Peru voor een rondreis, de Incatrail naar het beroemde Machu Picchu trail en een jungletocht.  Op 11 oktober kom ik weer terug dus ben bijna een maand weg. Spannend om in mijn eentje te gaan, maar het voelt goed. Dit is een reis waarin ik mezelf na een hele heftige periode weer wil vinden, het begin van een nieuwe fase in mijn leven en dit is voor mij het eerste wat ik van mijn bucketlist wilde gaan doen.

1. Irma:
    8 september 2016
    Heel veel plezier en ik ga je volgen en de reis met je mee (be)leven .
  2. NIcole:
    Heel veel plezier !!
  3. Werner &Debbie:
    Lieve Wendy,
    We wensen je een goede reis en we gaan je volgen. Ga genieten!
  4. Jeanine van Keane:
    8 september 2016
    Hi lieve meis, Super dat je deze reis gaat maken, alleen en helemaal voor jezelf! Geniet ervan! Jij hebt het zo verdiend! Ik ga je reisverslagen volgen. Dikke kus! Jeanine
  5. Wendy:
    Dank jullie wel allemaal! Ik hou jullie op de hoogte, zal mooie foto's proberen te maken :)